Czym jest co packing?
Co packing to usługa polegająca na przepakowywaniu towarów. Bardzo często zdarza się, że towary pochodzące z produkcji lub importu są pakowane w zbiorcze kartony. W takiej formie nie mogą one dotrzeć ani do hurtowni, ani do sklepu ani tym bardziej bezpośrednio do klienta.
Przedsiębiorcy nie zawsze mają czas, ani miejsce do wykonywania tego czynności, dlatego usługi pakowania towarów oferują zewnętrzne, profesjonalne firmy.
Nie tylko pakowanie towarów
Co packing stał się tak popularną i rozpowszechnioną usługą, że profesjonaliści polecający pakowanie towarów poszli o kilka kroków dalej i zaczęli dodatkowo proponować wiele innych usług. Dzisiaj profesjonalna i solidna firma zajmująca się co packingiem poleca jeszcze przepakowywanie towarów z opakowań zniszczonych, projektowanie opakowań, drukowanie ich, promowanie produktów, łączenie ich w pakiety promocyjne, dołączanie do towarów gadżetów reklamowych. W zasadzie odpowiednia firma zajmująca się co packingiem, dodatkowo dba o cały marketing danego produktu.
Zalety usług co packingowych
Gdyby przedsiębiorca musiał zajmować się sam przepakowywaniem wytworzonych przez swoją firmę towarów to poniósłby bardzo duże wydatki. Potrzebna by mu była dodatkowa przestrzeń magazynowa, musiałby zatrudnić dodatkowych pracowników i wyposażyć im odpowiednie ich miejsca pracy. Do tego musiałby zakupić różnego rodzaju maszyny, potrzebne do przepakowywania towarów. Koszty takiego przedsięwzięcia byłyby znacznie większe niż koszt usługi oferowany przez profesjonalną firmę. Obok oszczędności finansowych taka współpraca niesie ze sobą także oszczędność czasu oraz daje gwarancję, że dane czynności będą wykonane w pełni profesjonalnie i doskonale. Pamiętać też należy, że kolejne zlecenia nie są sobie równe, a firmy zajmujące się pakowaniem towarów mają bardzo duże możliwości i potrafią sprostać nawet tym najtrudniejszym zadaniom.
Kto korzysta z usług pakowania towarów?
Pakowanie towarów i usługi dodatkowe to propozycja zarówno dla producentów jak i dystrybutorów towarów i importerów. Najczęściej z tej usługi korzystają również firmy zajmujące się sprzedażą internetową.Coraz więcej agencji reklamowych zleca takim firmom wykonanie pakietów promocyjnych i rozsyłanie gadżetów reklamowych do swoich klientów czy kontrahentów.